Scratch Ders -3- Figürler (Kuklalar) ile Çalışmak

/ 26 Ağustos 2016 / 25.861 views / 1 Yorum
Scratch Ders -3- Figürler (Kuklalar) ile Çalışmak

Belkide Scratch programının en güzel tarafı kuklalarla çalışmak. Onları hareket ettirmek, konuşturmak, uçurmak gibi eylemleri gerçekleştirmemiz mutluluk duymamızı sağlamaktadır. Şimdiki anlatımımızda basitçe “sahnemize nasıl kukla ekleyeceğiz?” konusunu işleyeceğiz. İleri ki derslerimizde ise kuklaları hareket ettirmeyi öğreneceğiz.

Bir kukla eklemek bir sahne dekoru eklemek gibidir. Hazır kuklalardan faydalanabileceğimiz gibi kendi kuklalarımızı da ekleyebiliriz. Şimdi hazır kuklaları nasıl ekliyoruz öğrenelim.

  1. Scratch programımızı çalıştırdığımızda sahne altında bulunan “Dosyadan yeni karakteri seç” ikonuna tıklıyoruz.

kuklaekleme1

2. Karşımıza çıkan ekranda istediğimiz klasörden istediğimiz kuklayı seçiyoruz.

kuklaekleme2

kuklaekleme3

3. Artık yeni kuklamız sahnemizde.

kuklaekleme4

Etiketler
Benzer Konular
Scratch ile Dünya
Harfleri Renklendirelim
Koordinat Düzlemi
Renkli Daire Çizelim

Scratch Ders -3- Figürler (Kuklalar) ile Çalışmak (1 Yorum)

Tavsiye

Karikatürlerle Bilgisayar